Dag 10

18 april 2024 - Gualdo Tadino, Italië

Vandaag na de pizza workshop is haast iedereen de buurt gaan verkennen en wij zijn bij het huis gebleven. Mariska haar rug een rustdag en lekker rustig aan want al die workshops en kook avonden is best pittig voor ons beide. We hebben heerlijk geluncht stukje gelopen door de moestuin even siësta gehouden. Om 19.00 was er een limoncello workshop waar we niet aan mee gedaan hebben. Om 20.00 uur begon het zelf pizza bakken. In de avond is het al wel een stuk kouder geworden maar de weersvoorspelling wordt hier nu ook minder we wachten het af we hebben al heel veel mooie dagen achter de rug. Straks excursie broodfabriek.

1. Maud en Gertje:
    18 april 2024
    Het ziet er weer lekker uit ....Mmmmm
  2. Karin:
    Heel goed dat jullie wat rust pakken. Want al met al is het toch intensief.
  3. Marja Pool-Jacobs:
    19 april 2024
    Ook heerlijk even wat rust.
  4. Maud en Gertje:
    20 april 2024
    Tja meiden ...het zijn toch pittige leuke dagen, maar wel goed zo af en toe een rustdag voor jullie beidjes.
  5. Loes:
    Ik krijg trek van al die lekkere dingen en ga alvast asperges schillen, ook lekker, maar toch, het is hier geen Italië🥲
    Veel plezier nog en voor straks eet smakelijk.🍷