Dag 14 Op naar Haarlem

25 augustus 2022 - Haarlem, Nederland

Het Hotel Plaza is een prachtig groot hotel midden in het centrum van Brussel. Maar wij hadden geboekt via Booking.com blijkbaar voor de helft van de prijs. Er was geen diner mogelijkheid nou is dat in het centrum niet erg maar toen we rond 20.00 uur terug kwamen was er geen kop koffie te koop. Er lagen op de kamer 2 zakjes nescafe oploskoffie met een heet waterkoker en dat was het, de airconditioning deed het moeizaam met de thermostaat op 5° was het te doen voor de nacht. De stad Brussel komt nu ook over als vergane glorie. Het was erg druk, veel daklozen die tentjes op straat gebouwd hadden af en toe een urinelucht op straat. We hebben redelijk geslapen maar het zou vandaag een zeer warme dag worden dus na het zeer uitgebreide ontbijt zijn we de auto ingestapt en op Haarlem aan. Er was een 2 uur durende file in het centrum maar onze MiepMiep heeft ons er netjes om heen geleid dus waren we rond 13.00 uur in Heemstede. Namens Mariska en mijzelf bedankt voor het meereizen de opmerkingen wij vonden het gezellig en tot de volgende keer.