Dag 2

13 augustus 2019 - Tisá, Tsjechië

Vanochtend na een prima nacht geslapen te hebben op naar het Duitse ontbijtbuffet. We waren de enige gasten, de andere gasten waren naar hun werk al vertrokken. Er liepen nog wel een paar mensen rond maar het was dus niet alleen een trouwlocatie met hotelfaciliteiten maar ook begrafenis ceremonies werden er georganiseerd en die begon na ons ontbijt. Op de video kan ons buffet bekijken. Na de maaltijd ging Mariska noch even de sportvrouw van het jaar nadoen nou kan je ook op video bekijken schrik niet. Om 10.30 zijn we op weg naar Tisa gegaan na een kopje koffie onderweg en een ijsje bij het tankstation kwamen we er achter dat je voor een aantal wegen in Tsjechië een tolvignet nodig hadden dus ook maar aangeschaft. Toen op weg naar Hotel Camelot wat kan ik je over dit hotel zeggen. We zijn even in de auto blijven zitten om de buitenkant op ons in te laten werken. Verder kijk maar naar de foto's. In de avond in het Hotel gegeten wij dachten, nadat hij ons verteld had dat de kok ervandoor was dat hij, de oud bouwvakker, ging koken, dat hij de diepvries in combinatie met de magnetron goed heeft leren bedienen. Het zag er beter uit dan dat het soms smaakten.