Dag 2

10 april 2024 - Interlaken, Zwitserland

Na een  heerlijk ontbijtbuffet en een lekker bakkie koffie. Zijn we de auto ingestapt, in de garage onder het hotel. Er stond een auto te wachten voor de oprijlaan naar boven omdat er een bestelbus bezig was een rol vloerbedekking uit te laden op een steek karretje in zijn uppie. De mannen die de chauffeur zouden helpen waren er niet. En ja hoor dondert de rol vloerbedekking van het karretje af. Mariska is erop afgestapt heeft de receptionist erbij gehaald om die grote rol vloerbedekking aan de kant te leggen zodat die man zijn auto kon weg rijden en wij er met de auto langs konden. Nou goed begin is het halve werk. Het was 14° het zonnetje scheen en wij opweg naar Zwitserland. We hebben redelijk door kunnen rijden en het laatste stuk via binnenwegen gedaan langs een prachtig meer. Toen rond 15.00  kwamen we aan op plaats van bestemming Hotel Burgseeli. Na uitgepakt te hebben heb ik een kleinere wandeling gedaan en Mariska een grotere. Daarna weer heerlijk gegeten en nu even benen gestrekt en straks lekker slapen.

1. Maud en Gertje:
    10 april 2024
    Gelukkig is alles goed gegaan, leuk stekkie en het eten ziet er weer smakelijk uit. Slaap lekker lady's. Morgen weer een fijne dag.
  2. Marja Pool-Jacobs:
    11 april 2024
    Ziet er heerlijk uit. Slaap lekker.
  3. Yvonne:
    11 april 2024
    goed bezig ziet er goed uit lekker genieten
  4. Loes:
    11 april 2024
    Mooi daar. jullie zijn goed bezig. 😉

Jouw reactie