Dag 3

14 augustus 2019 - Tisá, Tsjechië

Eerst begonnen met ons ontbijt vanochtend, ja hij had zijn best gedaan en er was van alles maar het  was geen culinair hoogstandje het ging. Na het douchen en aankleden op pad gegaan we wilde in het natuurgebied rondkijken en naar de Bastei. Na 15 minuten rijden kwam er een Tsjech achter me rijden in een Mercedes die steeds aan het knipperen was met zijn lichten. Ik zei tegen Mariska wat doet die man toch, zou de achterklep niet goed dicht zijn. Toen ik kon stoppen zetten ik de auto aan de kant en bekeek de achterkant van de auto ik zag niets. De man (zeer goed gekleed) begon in Duits tegen me te vertellen dat hij zijn bankpasje thuis had laten liggen en dat hij geld nodig had voor benzine zijn 2 kinderen (tieners) moesten weggebracht worden en als ik hem €50 gaf dan kon ik er €500 terug krijgen ik mocht zijn telefoon hebben zijn rolex horloge zijn gouden ring en ketting. Maar dan  moest ik wel €50 aan hem geven ik zei dat ik geen geld had, gaf hem zijn ring en telefoon weer terug ben in de auto gestapt en weer weggereden. Dit was waarschijnlijk zo'n oplichters truc. Daarna hebben we heerlijk koffie gedronken  en achter het restaurant een heerlijk stuk gelopen in de bossen en rotspartijen waar Mariska geprobeerd heeft om weer zen te worden en heeft negatieve energie van haar afgeschud bekijk het filmpje maar. Hierna zijn we naar Bastei gegaan ook hier trappen gelopen en gewandeld en na een drankje terug naar Tisa waar we heerlijk gegeten hebben in een hotel die we op de heenweg hadden gespot.

1. Maud en Gertje:
    15 augustus 2019
    Heel goed jullie reactie👍...genoeg idioten op de weg, genieten jullie maar en alweer schitterende foto's 😎😁
  2. Karin van Leeuwen:
    16 augustus 2019
    Goed zo dames: houd de mannen van je af en gebruik daarbij (in principe) alleen verbaal geweld!
  3. Sylvia:
    16 augustus 2019
    Wat ziet het er weer heerlijk uit allemaal. Leuk om zo mee te genieten met jullie 😁