Dag 4

15 augustus 2019 - Tisá, Tsjechië

Vandaag na ontbijt op naar Koningstein een vestingstad aan de Elbe aan de Duitse kant. De stad is eigenlijk redelijk klein we hebben koffie met een heerlijke wafel met warme kersen en slagroom genomen voor de start van onze wandeling. De stad had geen groot centrum maar er was wel een leuk muziekpleintje gemaakt. We besloten ook om de Vesting Koningstein te gaan bekijken, we hebben voor de lift omhoog gekozen want de weg naar  boven lukt me niet meer. Het uitzicht was prachtig de Vesting was wel erg commercieel. Eind van de middag zijn we de Elbe overgestoken en via Tsjechië  naar het hotel terug gereden. Onderweg weer een heerlijk Indiaas maaltijd genoten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Micaela:
    15 augustus 2019
    Dank Nora voor het kostelijk vermaak door je commentaar van de video's. Ik heb er tranen met tuiten om gelachen!
    Ziet er mooi uit.
    Geniet ervan xxc
  2. Liesbeth:
    16 augustus 2019
    Inderdaad geen bijzondere stad maar wel een mooie vesting met prachtige uitzichtpunten. Al een drankje gedronken in het piepkleine dorpje Schmilka? Veel plezier nog.
  3. Karin:
    16 augustus 2019
    Het is te merken dat jullie het leuk hebben samen. TOP!!!
  4. Maud en Gertje:
    16 augustus 2019
    Het ziet er weer gezellig en heerlijk uit meiden....houen Zoë he👍😎😎