Dag 6 middag

14 april 2024 - Gualdo Tadino, Italië

Het is zondag en we zijn gisteren aangekomen na aankomst bleek onze kamer op de derde etage te zijn 5 trappen op. Nou dat is iets wat me echt niet meer lukt ook niet aan gedacht om dat te vragen bij het boeken maar de jongeman die ons hielp met de koffers die zei ook dames dit gaat hem niet worden ik ga op zoek naar een kamer op de begane grond. Na op het terras plaats genomen te hebben werden we 3 kwartier later op gehaald en kregen we een  kamer op de begane grond. In de avond hebben we met elkaar een bbq gehad. Het is hier stralend weer zo 25° de groep bestaat uit 12 mensen. Vanochtend,hebben we een truffeltocht gehad en in de middag een lunch met truffel.  Vanavond gaan we het eerst met elkaar koken verschillende gerechten met truffel benieuwd hoe dit gaat.

1. Yvonne:
    14 april 2024
    klinkt goed de groep met 12 personen zijn er nog meer nederlanders bij voor vanavond eet smakelijk ben benieuwd hoe het ging .
  2. Nora Vellinga:
    1 Spaanse dame 11 Nederlanders waarvan 1 man
  3. Karin:
    14 april 2024
    Dat was dus even een onaangename verrassing ... Maar wel fijn dat er een oplossing gevonden is voor jullie!
  4. Maud en Gertje:
    14 april 2024
    Dat was effe schrikken bij aankomst, maar gelukkig snel opgelost. Nou dames veel plezier, succes en smakelijk.
  5. Marja Pool-Jacobs:
    14 april 2024
    Gelukkig dat ze beneden een andere kamer hadden. Ben benieuwd wat de gerechten gaan worden.
  6. Maud en Gertje:
    14 april 2024
    Het ziet er weer gezellig en lekker uit
  7. Loes:
    15 april 2024
    Dat was schrikken. Gelukkig is het goed gekomen. En nu aan de slag in de keuken en geniet ervan.
  8. Maud en Gertje:
    15 april 2024
    Goed bezig met een leuk gezelschap....lekker genieten he
  9. Tea:
    16 april 2024