Dag 8

16 april 2024 - Gualdo Tadino, Italië

Gisteren naar wijngaarden geweest een rondleiding ontvangen en daarna een wijnproeverij met brood kaas en worst gehad. In de  vroege avond  beginnen we om 16.00 met de voorbereidingen voor het eten.  Dan als alles goed gaat team 1 het voorgerecht afmaken en op de borden mooi opmaken en eten we het gerecht op, daarna team 2 enzovoort tot het dessert van team 4. Elke avond dus een 4 gangen menu. Prachtig ontbijt en in de middag overal een lunch nou dat wordt op droog brood bij terugkomst. Vanochtend zijn we bij een bierbrouwerij gecombineerd met een kaasmakerij. Ik heb een Jolanda Black Ipa van merk Flea gedronken erg lekker en ook hier hebben we een heerlijke lunch erbij gekregen. Het weer is nu bewolkt maar nog steeds 20° maar het wordt wel erg winderig. Nu nog even rusten en over half uur weer aan de slag.

1. Martine:
    16 april 2024
    Het gaat allemaal steeds lekkerder worden. De Italianen hebben een goede smaak.
  2. Karin:
    16 april 2024
    Super leuk hoe jullie bezig zijn: dingen leren en vervolgens zelf aan de slag. Elkaar verwennen met eigen maaksels. Hopelijk is de sfeer in de groep goed. Dat is natuurlijk ook belangrijk.
    Als jullie weer terug in NL zijn kunnen jullie altijd nog een cateringbedrijfje beginnen!!!
  3. Maud en Gertje:
    16 april 2024
    Geweldig....om het zelf te ervaren en te maken en het ziet er goed uit.

Jouw reactie