Voorbereidingen

10 augustus 2022 - Haarlem, Nederland

Het is nu woensdag 10 augustus de meeste boodschappen zijn gedaan en as vrijdag gaan we na 2 jaar weer op pad. In eerste instantie zouden we naar de Säksische Schweiz gaan het Panoramahotel geboekt, die op onze vorige reis gesloten was, richting Tjechie. En ergens mag het niet zo zijn breekt er brand uit in dit prachtige natuurgebied. Het bleef niet bij een klein brandje en nu een week later is de brand nog steeds niet onder controle. Ik met mijn COPD, is dit nou niet de beste omgeving om daar te vertoeven, dus vakantie geannuleerd en een nieuwe bestemming gezocht. Dat is Hotel Bognerhof in de omgeving van Tannheim geworden vlak over de Duitse grens en rechts van Liechtenstein in Oostenrijk in een klein plaatsje Bogen. We gaan langzaam rijdend in 2 dagen die kant op, ons eerste hotel is in Paderborn in Duitsland zo'n 400 km van Haarlem af. De volgende dag naar Würzburg dat is een ritje van 3,5 uur. De weersverwachting is natuurlijk hittegolf maar in mijn nieuwe Lexus ben ik natuurlijk van alle luxe voorzien inclusief airconditioning. Hopelijk reizen jullie weer met ons mee.

Mariska en Nora

1. Martine:
    10 augustus 2022
    Goede reis! Wij gaan maandag weer heerlijk 2 weken naar Herper-duin. We hopen op een goede WiFi ontvangst zodat we jullie verhalen kunnen volgen.
    Groetjes uit een 🌞Heemstede
  2. Maud en Gertje:
    Fijne vakantie en vooral samen genieten👏☀️knuffel v. ons Teddy🐾🐶en M😘
  3. Loes Penning:
    10 augustus 2022
    Wat leuk dat ik jullie kan volgen op jullie reis.
    Fijne vakantie en heel veel plezier.😎🫢☀️☀️
  4. Marja Pool-Jacobs:
    11 augustus 2022
    Wat leuk. Kunnen we een beetje meereizen. Giede reis en heerlijk genieten.