Nog 1 nachtje slapen

11 augustus 2022 - Haarlem, Nederland

Nou alle voorbereidingen zijn getroffen en ik ben er klaar voor, maar ik had ook nog een huiselijk probleem die ik toch ook moest oplossen voordat ik op stap kon. Ik kwam na een zoektocht op internet erachter dat ik last heb van rioolmuggen. Dat is en heel klein zwart beestje ziet eruit als een vlindertje. Als je dat op internet opzoekt en leest dat ze 200 eieren per keer kunnen leggen en gek zijn op alle viezigheid die er maar in het riool te vinden is. Dan begrijp je dat ik een visioen had van thuis komen na 2 weken vakantie, mijn voordeur open doe en een hele grote zwerm van rioolmuggen die dan op je afkomen met miljoenen tegelijk. Ik heb dus alle afvoeren met heet water en soda schoon gemaakt en mijn buurvrouw is zo lief om af en toe te kijken of ze wat voorbij ziet vliegen in mijn huis. Een email gestuurd aan de VVE over deze beestjes en dan maar hopen dat het allemaal goed komt. Nou ik ben er nu echt klaar voor, ik las dat het in Oostenrijk maar 27 graden is dus dat is minder warm dan hier.

1. Sylvia:
    11 augustus 2022
    Geniet van de reis en maak mooie herinneringen.
    Op een rioolmugvrije thuiskomst 😁
  2. Karin:
    12 augustus 2022
    Lekker hoor dat je er met je collega/vriendin op uit trekt. Je hebt het verdiend!
  3. Marja Pool-Jacobs:
    12 augustus 2022
    Mooi beestje. En je hebt gezelschap😜
    Mooie reis. Geniet er van.
  4. Margot Hoenderop:
    12 augustus 2022
    Wat leuk om met jullie mee naar Oostenrijk te reizen. Wij zijn in de tweede helft van mei naar Wenen geweest, via een tussenstop in Kitzingen a/d Main, misschien een aanrader voor de terugweg?
    Ik wens jullie een mooie en goede reis en heel veel plezier in Bogen!
  5. Yvonne:
    12 augustus 2022
    veel plezier dames carpe diem