Dag 11 Laatste dag in Tannheim

22 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

En dan breekt de laatste dag in Tannheim aan, we wilde vanochtend nog één keer met de gondellift naar boven maar er waren problemen met de lift dus deze werkte niet. Dus dan nog een keer naar dat prachtige meer de Haldensee. We hebben de auto op een parkeerplaats gezet en zijn langs het meer gaan lopen. Van de parkeerplaats naar het restaurant was een half uur heen en na een terras bezoek ook weer een half uur terug we hebben een heerlijk ijscoupe gegeten en gemijmerd over het water. Later in de middag al het meeste van onze spullen ingepakt en in de auto gelegd zodat we morgen zo min mogelijk hoeven te doen. Morgen vertrekken we naar Straatsburg en blijven daar een nachtje slapen en dan via Brussel weer naar Haarlem. Kijk ook nog even de video van de kolibrie vlinder in slow motion.

1. Karin:
    23 augustus 2022
    Jullie hebben het al met al mooi gehad in Tannheim. Nu op naar de volgende 'halte'.
  2. Maud en Gertje:
    23 augustus 2022
    Tja meiden....laatste dag in Tannheim, de tijd vliegt voorbij, dus nog effe snuffelen en knabbelen v.d. mooie en lekkere dingen.
  3. Martine:
    23 augustus 2022
    Even langs het europees parlement en dan kan Nora zo op pol-posision in de formule 1 van Frankorchamps. Succes
  4. Marja Pool-Jacobs:
    24 augustus 2022
    Het zit er weer op. Jammer. De tijd gaat snel.