Dag 10 Eén prachtige dag

21 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

Vanochtend was de lucht weer her en der blauw met mooie witten wolken en het zonnetje scheen, hoe prima om met deze aanblik mee op te staan. Na het ontbijt gaan we naar het Hannekam gebergte ongeveer 2000 meter hoog en ook met een gondellift naar boven. Als we aankomen is het redelijk rustig je kan meteen doorlopen de gondel in. Boven aangekomen worden wij begroet met Tiroler muziek en dansjes zie video. En een prachtig uitzicht over het dal. Na koffie met gebak is Mariska naar boven gelopen en ik heb haar vanaf het terras gevolgd. Ik kon zien dat het heel stijl was om naar boven te lopen maar ze heeft het gedaan en weer terug ook. Het uitzicht blijft fascineren maar op een gegeven moment moet je ook weer met de gondellift naar beneden. Op de terug reis naar het hotel zijn we ook noch een kerkje binnen gegaan. Dat was zeer rijkelijk beschilderd van binnen. Toen we terug liepen naar de auto, wat komt daar aangereden ........ trekkers en nog meer trekkers met boeren dachten we ze achter gelaten te hebben mooi niet dus kijk maar naar de video het is internationaal dus. Vanavond hadden we een boerenbuffet met allerlei heerlijke gerechten net als onze 1ste dag een week geleden, ja we zijn hier alweer een week wat gaat de tijd toch snel.