Dag 14

22 april 2024 - Montepulciano, Italië

Vanochtend bij het wakker worden hadden we voor het eerst pittige bewolking en na het ontbijt begon het te regenen. Voor ons maakt het niet uit want we gaan toch toeren en op mooie plekjes even stoppen en genieten van het uitzicht. We wilden wel naar de grote supermarkt om Italiaanse producten in te slaan en hadden de Carefour uitgekozen. Ons verlanglijstje was mede gevuld door verzoekjes van familieleden. Dus op ons boodschappenlijst staat Wijn, Olijfolie, Salami, Italiaanse spek en ham en wat we nog lekker vinden en de moeite waard is om mee te nemen. Onderweg hebben we een heerlijke lunch gegeten en voor de avond doen we nu een cracker met salami en een yoghurtje. En dat is voorlopig meer dan genoeg.

1. Maud en Gertje:
    22 april 2024
    Italië is en blijft mooi, en maar goed dat jullie met een grote auto zijn voor jullie boodschappenlijst.
  2. Martine:
    23 april 2024
    Dit land heeft zoveel te bieden aan pracht en schoonheid. Geniet en koop alles wat ze hier niet hebben.
  3. Karin:
    23 april 2024
    Wat fijn dat jullie auto zo groot is: kan er een hoop lekkers ingeslagen worden!
  4. Yvonne:
    23 april 2024
    voor vanavond eet smakelijk en nog even genieten van het mooie weer
  5. Maud en Gertje:
    23 april 2024
    Vaarwel mooi Toscane....hop..hop..hop op naar de volgende stop. Veel plezier en weer genieten.

Jouw reactie