Dag 4 Tannheim

15 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

Vandaag voor het eerst echt rustig aangedaan. Niet meer de boel inpakken en op naar de volgende tig km rijden, maar we kunnen nu in joggingpak naar het ontbijt en daarna rustig aankleden en op pad. Vandaag was de temperatuur al aardig gedaald dus wilde we eerst maar een stuk gaan lopen. We zijn op weg gegaan om de gondellift te bekijken. Bij de hotelreservering zit een gratis toegangskaart gedurende ons gehele verblijf dat we van 3 verschillende liften in de omgeving en het zwembad gebruik mogen maken, dus gaan we dat zeker doen. Na het centrum bekeken te hebben even gegluurd bij het tiroler festival zijn we terug naar ons hotel gegaan. Een heerlijk kopje uiensoep stond op ons te wachten. Later in de middag begon het weer te betrekken en het onweer gerommel stak de kop op. Maar dat vinden we nu helemaal niet erg na al die hitte van de laatste tijd. Vanavond gaan we aan het 5 gangen diner en beiden hebben we als hoofdgerecht de forel gekozen, ben benieuwd hoe alles zla smaken.

1. Tea:
    15 augustus 2022
    Jullie gingen zeker voor het festival! Gehaald!
  2. Martine:
    15 augustus 2022
    We hebben op onze vakantieverblijf goede WiFi ontvangst dus we lezen met plezier jullie reisverhalen. Die gondels zijn een goede manier van verplaatsen jammer dat er geen sneeuw ligt.
  3. Maud en Gertje:
    16 augustus 2022
    Heerlijk met zo'n temp. dat is lekker wandelen en op tijd een hapje en een drankje en genieten van de mooie omgeving