Dag 5 De berg op

16 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

Vandaag na een heerlijk ontbijtbuffet, douchen aankleden en op naar het centrum van Tannheim waar we met de gondel lift de berg Edenbach Alpe zijn opgegaan. Boven was het 1746 meter hoog. Er is een prachtig uitzicht er wordt aan Para gliding gedaan en je kon nog hoger klimmen te voet. Mariska heeft zich eraan gewaagd en is tot ongeveer 1900  meter gekomen, ik klauterde de trap op naar het terras, en heb bij een colaatje op haar gewacht. Met de gondel lift weer naar beneden gaan, was ook erg mooi, kijk maar bij de video's. In de middag zijn we nog in de omgeving aan het toeren geweest en hebben bij het meer de Haldensee een ijsje gegeten en van het uitzicht genoten. Na ons op te frissen is het dan alweer tijd voor de avondmaaltijd ook daarvan zitten de foto's erbij.

1. Maud en Gertje:
    16 augustus 2022
    Het ziet er weer gezellig mooi uit en een schitterende foto van jullie schaduw in de natuur. Knuffels voor jullie nog veel plezier meiden.
  2. Karin:
    17 augustus 2022
    Ja Oostenrijk is erg mooi! Wij zijn er ook een keer geweest. Heel indrukwekkend, zeker als je zoals jullie dat doen met een gondel de bergen in gaan. Goede foto's!!!
  3. Marja Pool-Jacobs:
    17 augustus 2022
    Wat een prachtig uitzicht.
  4. Loes:
    21 augustus 2022
    Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest. Heb ik toch wat gemist
    Wat een mooi land.😃