Dag 6 op naar het meer Villsalpsee

17 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

Na het ontbijt zijn we naar de bushalte gelopen om af te reizen naar Villsalpsee. Het is niet mogelijk om er met de auto te komen, een jaar geleden zijn er rotsformaties naar beneden gestort sindsdien kan je er met de bus komen of op de fiets maar meer niet. Het meer ziet er erg mooi uit en je kan langs het meer lopen maar helemaal rondom kon niet meer. Het weer was meer bedrukt door de te verwachten regenbuien dus het was zwaar voor mij om te lopen. Dus ik ben gestopt bij een bankje en Mariska is nog een stuk verder gelopen en op haar terugweg ben ik weer opgepikt om bij het restaurant te eindigen. Het was erg mooi maar ook super toeristisch en redelijk druk waardoor wij het minder aantrekkelijk vonden. Terug weer met de bus en voor het hotel werden we weer afgezet. Vanavond wederom heerlijk gegeten we krijgen elke avond een 5 gangen diner we beginnen met het salade buffet, daarna een koud voorgerecht dan een soep daarna het hoofdgerecht en een dessert, en we eindigen met koffie. Vanavond had ik als hoofdgerecht gekookt rundvlees en Mariska meerval (zie de foto's)

1. Martine:
    17 augustus 2022
    Mooi meer!!! Het ziet er zo helder maar ook koud uit.
  2. Maud en Gertje:
    17 augustus 2022
    Alweer mooie foto's 👍 en alweer goed en lekker eten👏😝
  3. Karin:
    18 augustus 2022
    Ondanks het drukkende weer en een hoop toeristen toch goed dat jullie erop uitgaan en mooie dingen zien. Gewoon op tijd pauzeren en wat lekkers nemen. En zo te zien lukt dat uitstekend!
  4. Marja Pool-Jacobs:
    19 augustus 2022
    Mooi zo’n bergmeer. Goed dat je luisterd naar je lichaam. Alle pasjes zijn meegenomen. Wat een conditie hebben jullie straks.