Dag 9 Wisselvallige dag

20 augustus 2022 - Tannheim, Oostenrijk

Vanochtend na het ontbijt wilde we op stap gaan, om te beginnen naar Reutte maar op weg daar naar toe kwamen we een prachtig meer tegen, die op dat moment in de zon lag, daarom zijn we gestopt om een stukje te gaan lopen. De regen van de afgelopen dagen heeft ervoor gezorgd dat er overal watervallen zijn ontstaan van de bergen af, maar ook stroomde op verschillende plaatsen het water over het wegdek ook op het pad bij dat meer. Op een gegeven moment zodanig dat je de weg niet meer kon oversteken, dus zijn we terug gegaan om koffie op een terras te drinken met uitzicht over het meer. De rest van de dag hebben we de buurt rond getoerd zowel in de zon als met regen. Bij een supermarkt Oostenrijkse wijnen ingeslagen voor een specifieke wijnliefhebber. Onze toer hebben we beëindigd in het beroemde plaatsje Lech koffie gedronken in dat je weet wel hotel waar die koninklijke je weet wel mensen komen. En vanavond een lekker hertenbiefstuk gegeten met bloemkoolsoep vooraf en chocolade dessert met aalbessen en caramel toe.

1. Maud en Gertje:
    21 augustus 2022
    Ondanks al die nattigheid....toch maar heerlijk genieten van de mooie natuur en het lekkere eten. Mooie fotos👍
  2. Liesbeth:
    21 augustus 2022
    Al die heerlijke diners. Heerlijk hoor.
    Ik ken ook een specifieke wijnliefhebber.
    Jij ook?
    Geniet maar lekker samen. Ik ben weer helemaal bij.
    Wij gaan morgen verhuizen naar Malmö
  3. Nora Vellinga:
    Nou veel plezier in Malmö