Nog 1 dagje

8 april 2024 - Haarlem, Nederland

Vandaag worden de koffers/tassen ingepakt de laatste boodschappen gedaan. Steeds nadenken heb ik dit bij me, en oh ja dat ook nog mee. Alle was en strijk is weggewerkt het huis is schoon, morgen de vuilnis in de container voordat ik Mariska ga ophalen. Paspoort bij me, betaalpassen, autosleutels en telefoon nou dan kan er niets mis gaan. We vertrekken morgen als eerste naar Baden-Baden in Duitsland en woensdag door naar Zwitserland waar we al een extra dagje blijven want we hebben geen haast. Nou ik hoop dat jullie ons weer gaan volgen en het net zo leuk vinden als wij.

1. Martine:
    8 april 2024
    Goede reis en geniet
  2. Tea:
    Heel goede reis! Zeer gevarieerd. Vooral die kooklessen lijken mij leuk als afwisseling en lekker wens ik jullie toe...
  3. Margot Hoenderop:
    9 april 2024
    Veel plezier ook met de laatste voorbereidingen. En dan: een goede en mooie reis!
  4. Yvonne:
    veel plezier denk je ook nog aan je reserve autosleutels en bril. Fijne vakantie lekker genieten.
  5. Karin:
    9 april 2024
    Probeer een beetje te slapen vannacht zodat jullie morgen een goed begin van een heerlijke vakantie hebben!