Dag 2 Würzburg AC Mariott Hotel

13 augustus 2022 - Würzburg, Duitsland

Toch niet zo geweldig geslapen maar gelukkig om 8.30 werd het snurkkanon naast me wakker, en na een lekkere douche op naar het ontbijt. Heerlijke broodjes, sapjes, kaas, vleeswaren, fruit en ga zo maar door op het buitenterras met koffie en thee. Ook vandaag weer een warme dag voor de boeg om 10.30 gaan we weer op pad op naar de volgende halte. Je ziet hoe verder je komt hoe heuvelachtiger de omgeving word, na een benzine tank stop en een magnum ijsje (want we hebben geen trek in lunch) verder op weg naar Würzburg. Het was lastig om bij het hotel te komen vanwege opengebroken wegen maar na wat ommezwaaien hebben we het hotel gevonden. Het is een nieuw en modern hotel de kamer is prachtig en de badkamer helemaal kijk maar naar de video. Het is te warm 31° voor mij om naar het centrum te wandelen dus we gaan straks in het hotel eten. Morgen gaan we op weg naar onze eindbestemming Oostenrijk

1. Tea:
    13 augustus 2022
    Zo..., jij laat er ook geen gras over groeien! Je bent helemaal bij en dat in je vakantie!
  2. Maud en Gertje:
    13 augustus 2022
    Om de dag te beginnen met een goed ontbijt ,maakt de dag een stuk gezelliger👍veel plezier meiden
  3. Jette:
    13 augustus 2022
    Mooi, leuk een beetje meegenieten!
  4. Marja Pool-Jacobs:
    14 augustus 2022
    Heerlijk die ontbijten. Dan ben je echt op vakantie.