Dag 12

23 augustus 2019 - Waldbüttelbrunn, Duitsland

Vanochtend vertrokken uit Pilsen, de bedden waren redelijk maar toch beide onrustig geslapen. Het hotel had geen prettige fibe. We hadden een route uitgestippeld waar alle snelwegen en tolwegen vermeden  moesten worden. Dit bracht ons langs de mooiste route van het laatste stuk van Tsjechië en het begin van Duitsland. Vlak voor de Duitse grens nog kunnen tanken voor €1,37 per liter. En op via de b wegen naar Veitshöchheim. Een leuk plaatsje net voorbij Würzburg. Onderweg kwamen we door het plaatsje Bayreuther Mariska raakten in  extase blijkbaar wordt hier in augustus de mooiste opera's gespeeld  en is dat een happening dus wij langs  de Bayreuther festspiele. We mochten van een parkwachters 20 minuten de auto aan de kant zetten om even het gebouw te bekijken nou dat was voor Mariska een feestje, zoiets als je hier gespeeld heb dan kan je daarna sterven. Na wat foto's zijn we weer op pad gegaan richting ons hotel. Na het inchecken van het hotel en een wandeling hebben we besloten hier nog een dag te blijven. Dus bij het hotel geïnformeerd of dit kon en we hadden mazzel want  morgen gingen een paar gasten weg. Dit betekend dat morgen onze laatste relax dag wordt en dan zondag  na het ontbijt terug naar huis.