Dag 13

24 augustus 2019 - Waldbüttelbrunn, Duitsland

Vandaag onze laatste luierdag en dan wordt het ook tegen de 30°. Vanochtend na het wakker worden naar het hotel aan de overkant (dit hotel bestaat uit 3 gebouwen 2 naast elkaar en 1 schuin aan de overkant) waar we ons lekkerste ontbijtbuffet van de gehele vakantie kregen. Er was zalm, vleeswaren, verscheidene kazen, eiergerechten wit/bruine broodjes croissants, fruit yoghurt etc etc. Heerlijke koffie en thee en je kon tot 11 uur ontbijten, je begrijpt het, we waren de laatste. Na een lekkere douche zijn we op stap gegaan om het plaatsje te verkennen het ligt aan de Main dus ook de restaurants en terrasjes. Maar hier is ook het zomerpaleis van de prins-bisschoppen van Würzburg gebouwd in 1680/1682 en rond het paleis was een erg grote tuin in rococo stijl. De beelden zijn erg weelderig en een prachtige vijver met waterornamenten. Na dit bezoek nog even het kerkje in geweest wat heerlijk koel was en straks een hapje eten.

We hebben in  het restaurant van het hotel gegeten vooraf crostini met tomaat, olijven pasta en zalmblokjes, vervolgens flammenkuche met cantarellen het was heerlijk en met koffie afgesloten. Het is nu 22.00 uur en 24° we gaan op bed nog even lezen en dan slapen.

1. Sylvia:
    24 augustus 2019
    Het was genieten om jullie verhalen te lezen en foto's en video's te zien. Wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt. En....hier is het ook 30 graden dus dat scheelt weer met wennen bij terugkomst 🌞
  2. Marja Pool-Jacobs:
    25 augustus 2019
    Prachtig daar. Duitsland heeft veel van dit soort verrassingen.
    Goede reis terug naar huis.
  3. Loes:
    25 augustus 2019
    Mooie verhalen, leuk dat ik een stukkie met jullie mee mocht reizen.
    Goede reis naar huis.
  4. Karin:
    26 augustus 2019
    Zo te lezen een heerlijke en geslaagde laatste vakantiedag. Goede terugreis!