Dag 10

15 mei 2019 - Camp Verde, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag kreeg ik bericht dat Yosemite park eindelijk gedeeltelijk open gaat. Na de zware sneeuwval van de winter was de natuur nog niet in staat geweest om dit te doen smelten en wat wel gesmolten was heeft voor overstromingen gezorgd. Voor ons heeft dit betekend dat we ons eerst geplande route moeten aanpassen. We gaan nu op weg richting de kust en kruipen dan langzaam omhoog om in San Francisco  te eindigen en deze stad te gaan verkennen. Vandaag warm weer 34 graden en we zijn geëindigd in Camp Verde. We hebben een prachtige camping met zwembad de weersvoorspelling is goed dus blijven we hier een nachtje extra om te relaxen aan het zwembad.

1. Sylvia:
    15 mei 2019
    Wat fijn dat Yosemite park gedeeltelijk open gaat. En wat klinkt die 34 graden bij zo’n heerlijk zwembad, zalig 🌞. Geniet nog lekker 🥂
  2. Loes:
    15 mei 2019
    Ik reis in gedachten met jullie mee, voel de spanning als je een supermarkt voorbij rijdt, als je op een verkeerde camping terechtkomt waar de treinen dag en nacht voorbij denderen. Maar oh, wat een geweldige reis. Geniet ervan.
  3. Grada Timmer:
    15 mei 2019
    Ook heerlijk...... een dagje aan en in het zwembad met 34 graden, wat wil je nog meer. Geniet maar lekker!
  4. Maud en Gertje:
    16 mei 2019
    Heerlijk met dit vooruitzicht👌en nu relaxen....dik verdient 😎😎