Reacties
Reacties 1 - 50 van 151
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Loes | Wat leuk! Ik kijk er naar uit. Goede reis en veel… | 11 aug. '19 |
| Nora Vellinga | Met mijn Renault Capture alles bij de hand en eigen… | 11 aug. '19 |
| Yvonne | goed bezig je leeft maar een keer . hoe gaan jullie… | 11 aug. '19 |
| Margot Hoenderop | Wat leuk! Ben benieuwd wat deze reis aan verhalen… | 11 aug. '19 |
| Karin | We gaan je/jullie zeker volgen!!!!! Veel plezier samen… | 11 aug. '19 |
| Loes | Jammer dat het voorbij is. ik vond het leuk om jullie… | 3 jun. '19 |
| Maud en Gertje | Het was fijn om mee te genieten van jullie bijzondere… | 3 jun. '19 |
| Karin | Het was super leuk om jullie reis van dag tot dag… | 3 jun. '19 |
| Grada Timmer | 👍👍Norah....... jij bedankt voor de verhalen… | 3 jun. '19 |
| Margot Hoenderop | Jammer dat jullie verhalen hier ophouden. Welkom terug! | 3 jun. '19 |
| Sylvia | Welkom terug!! 😜🌞 | 3 jun. '19 |
| Mariska Pool | Nou bijna boarden. Goede vlucht en ik hoop lekker… | 3 jun. '19 |
| Maud en Gertje | Goede reis terug..... en voor straks welkom thuis. | 2 jun. '19 |
| Karin | Voor zo meteen een goede reis terug naar NL! | 2 jun. '19 |
| Liesbeth | Ik wens jullie een fijne reis naar het zomers Nederland. | 2 jun. '19 |
| Margot Hoenderop | Geweldig!!! | 2 jun. '19 |
| Yvonne | veilige reis terug tot gauw | 2 jun. '19 |
| Maud en Gertje | Geweldig San. Fran. en alweer mooie foto's | 1 jun. '19 |
| Sylvia | Hele goede terugreis en tot snel in ons (inmiddels… | 1 jun. '19 |
| Grada Timmer | Ik wens jullie een goede en voorspoedige reis naar… | 1 jun. '19 |
| Karin | San. Fr. is ondertussen jullie 'thuis' geworden...… | 1 jun. '19 |
| Martine | Liedje voor de terugreis: "As if we never said… | 1 jun. '19 |
| Karin | Speedy Gonzales! | 1 jun. '19 |
| Mariska Pool | Fijn dat jullie het goed in San Francisco hadden in… | 1 jun. '19 |
| Mariska Pool | Ziet er prachtig uit, heerlijk genieten. Zo zsl het… | 31 mei '19 |
| Mariska Pool | Stoere shoppers, outlet is anders inderdaad😃 | 31 mei '19 |
| Karin | Heel apart zo dicht bij de bewoonde wereld. | 31 mei '19 |
| Maud en Gertje | Nou....da's weer heerlijk en relax genieten,… | 30 mei '19 |
| Karin | Leuk! | 30 mei '19 |
| Grada Timmer | Eerst shoppen....... en dan drunchen😂 op de boot.… | 30 mei '19 |
| Karin | mmmmmmmm! | 30 mei '19 |
| Karin | Wat een leuke reeks foto's!!! We genieten met… | 30 mei '19 |
| Liesbeth | Bekende beelden vanaf het water. Wij stonden op de… | 30 mei '19 |
| Margot Hoenderop | Jullie foto's en video's getuigen van een… | 30 mei '19 |
| Sylvia | Wat prachtig!! Geniet nog van jullie laatste paar… | 30 mei '19 |
| Karin | Super dat jullie wat verder de stad leren kennen.… | 29 mei '19 |
| Maud en Gertje | Na zoveel mooie indrukken in San Francisco....een… | 29 mei '19 |
| Loes | Mooi verhaal, niet alleen de highlights, maar de echte… | 29 mei '19 |
| Mariska Pool | Mooi zo de stad beschrijving. Die hebben jullie in… | 29 mei '19 |
| Grada Timmer | Mooi en ook beeldend verhaal! Wat zal het in Nl weer… | 29 mei '19 |
| Maud en Gertje | Alweer geweldige foto's en weer veel te beleven,… | 28 mei '19 |
| Karin | Knap gedaan! | 28 mei '19 |
| Karin | wow! | 28 mei '19 |
| Karin | Helloooooo there...!!! | 28 mei '19 |
| Liesbeth | Je begint al een aardige Amerikaan te worden | 28 mei '19 |
| Yvonne | ziet er heerlijk uit | 28 mei '19 |
| Karin | Kroontje op je hoofd | 27 mei '19 |
| Karin | Goed hoor dat jullie het 'camper verhaal '… | 27 mei '19 |
| Sylvia | Gatver dat is kano waardeloos! Even flink afreageren… | 26 mei '19 |
| Karin | Wat ontzettend jammer dit stomme ongelukje!!! Balen… | 26 mei '19 |
1 2 3 4 Volgende »


- Loes: Wat leuk! Ik kijk er naar…
- Nora Vellinga: Met mijn Renault Capture…
- Yvonne: goed bezig je leeft maar…
- Margot Hoenderop: Wat leuk! Ben benieuwd wat…
- Karin: We gaan je/jullie zeker volgen!!!!!…
Alle reacties »