Dag 26

31 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend begonnen met ontbijt bij Mo'z café  met het standaard Amerikaanse ontbijt, was wel redelijk maar we waren niet echt enthousiast, met koffie voor mij en thee voor Hannie. Daarna op koopjesjacht in de outlet mall van Westfield. De winkels waren niet zo outlet als we dachten. We zagen een T-shirt in de uitverkoop van  $234 voor $176 zo'n gevlekt shirt uit de jaren '70 nou daar waren we gauw klaar mee. Ons pad hebben we daarna vervolgd met de ouderwetse metrolijn dat was een erg leuk ritje door San Francisco via Market street naar de Homo wijk Castro en weer terug om via de Ferry Building te eindigen bij Pier 39. Pier 39 is een supersonisch toeristische attractie,  dat vinden wij niet leuk behalve de zeeleeuwen dat is leuk om te zien en ze maken een behoorlijk kabaal. Toen zijn we met de metro terug naar The Cheesfactory gegaan voor onze drunch en heeft Hannie nog een sports Outlook bij Macys gescoord. Het was vandaag een frisse dag maar wel droog gebleven.