Dag 27

1 juni 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend mistig koud begin, maar de voorspelling gaf een zonnetje en 18° uit ervaring weten we dat kan een lekker dagje worden. Dus douchen en op naar de ferry daar ontbijten en dan weer een boottochtje. We gingen naar Larkspur geen idee wat daar te doen is maar er zal altijd wel een haven en terras te vinden zijn. We gingen nu met een hele snelle boot. We  vaarden de mist uit richting de zon we kwamen langs de San Quentin State Prison en zagen een beeld  van Sir Francis Drake. Maar de haven was een groot parkeerveld vol met auto's geen restaurant met terras te bekennen dus meteen de volgende boot weer terug genomen. Verder werd het een dag van dit is de laatste keer dat we ........ want morgen verhuizen we naar het hotel wat geboekt is, als laatste overnachting voor we de camper hadden moeten inleveren in het oorspronkelijke plan. Toen we voor de laatste keer op een bankje in het zonnetje op Union Square zaten kwamen 2 jongedames uit Nederland naast ons zitten en vertelde het was hun eerste dag in San Francisco. We hebben onze bus/metro/tram pas aan hun gegeven die was nog 1 dag geldig een paar tips en trucs van 2 ouwe San Francisco rotten en we gaan nu voor de laatste keer naar dit hotel terug gegaan.