Dag 29

3 juni 2019 - Haarlem, Nederland

Jawel terug naar huis, dan sta je op en heb je eigenlijk zo iets van, nu gaan met die geit, dan willen we ook nu naar huis. Maar zo werkt het niet om 10.00 uur de Hotel kamer uitchecken maar de taxi komt om 14.10 uur dus dat wordt wel nog even wachten. Tijdens het wachten ontdek je een mooi beeld in de tuin toch even op de foto, mijn nieuwe jack ook even. Dan komt eindelijk de taxichauffeur een Chinees Engels sprekende jongeman in een viezige taxi die veel te klein is voor de hoeveelheid bagage die we bij ons hebben. Snap je dan weer niet, ik heb gisteren via de app de koffers doorgegeven. Maar ik voorin Hannie achterin en naast haar een koffer komt het vanzelf goed halverwege de rit mompelt hij wat ik versta baby en take a minute. Gaan we van de snelweg af een woonwijk binnen, zijn woonwijk zet hij de auto aan de kant loopt een huis binnen en komt terug met een maxi koozie en legt deze in de auto en vervolgt onze rit naar het vliegveld. Daar is het een drukte van jewelste en Hannie moet de rechter rij in en ik die daarnaast. Door het poortje gaan de alarmbellen af schoenen uit, jas uit, nog een keer door het poortje gelukkig alles goed. Hannie is nergens te bekennen 15 minuten later komt zij ook op haar sokken door een poortje. Nou nog even een bakje koffie en een koek zitten we 10 minuten krijgen we een apje van de klm dat we nog 5 minuten hebben om in te checken anders gaat de gate dicht. Was het toch later dan we dachten. De vlucht is voed verlopen en we waren 15 minuten eerder dan gepland weer aangekomen. Amir stond op Schiphol om ons met de auto veilig thuis af te leveren. Nou beste volgers ik wil jullie bedanken voor alle opmerkingen die we hebben mogen ontvangen. Ik vond het erg leuk om voor mezelf en voor jullie elke dag een stukje te schrijven en dit te omringen met foto's en video's. Iedereen bedankt en dit is echt het laatste stukje met de laatste foto's.

1. Margot Hoenderop:
    3 juni 2019
    Jammer dat jullie verhalen hier ophouden. Welkom terug!
  2. Grada Timmer:
    3 juni 2019
    👍👍Norah....... jij bedankt voor de verhalen foto’s en video’s. Steeds leuk om te lezen bij een Hollands ontbijtje!
  3. Karin:
    3 juni 2019
    Het was super leuk om jullie reis van dag tot dag te volgen.
    Maar ook fijn dat jullie weer heelhuids terug in NL zijn.
    Ik zal binnenkort proberen om bij je langs te komen: kunnen we alles nog eens lekker doorpraten & kijken!
  4. Maud en Gertje:
    3 juni 2019
    Het was fijn om mee te genieten van jullie bijzondere reis en hebben genoten van de mooie foto's .....welkom thuis👌💋
  5. Loes:
    3 juni 2019
    Jammer dat het voorbij is. ik vond het leuk om jullie te volgen.