Dag 25

30 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we met de ferry naar Sausalito gegaan het weer was prachtig geen wolkje aan de lucht en het zou rond de 17° worden maar we weten nu uit ervaring dat als er geen wolken zijn het veel warmer is in het zonnetje. En dat bleek ook zo te zijn we hebben de hele dag prachtig weer gehad. Toen we gingen drunchen (lunch en diner gecombineerd) hebben we een tafel met prachtig uitzicht over de haven van Sausalito gekregen we hebben heerlijk gegeten. Daarvoor nog wezen shoppen, ik heb een hoed gekocht Hannie een jack en later in de middag bij Macys een toetje gegeten al met al een relaxed uitstapje waar we langs Alcatraz, de Golden Gate Bridge (jammer genoeg niet al te scherp in beeld Diny  maar ik heb mijn best gedaan). Ik zeg geniet maar van de foto's en video's.

1. Sylvia:
    30 mei 2019
    Wat prachtig!! Geniet nog van jullie laatste paar dagen in het mooie Amerika 🌞🥂❤️
  2. Margot Hoenderop:
    30 mei 2019
    Jullie foto's en video's getuigen van een groot genieten!!! Ze maken deze druilerige morgen van Hemelvaartsdag hier helemaal goed! Wens jullie nog een paar mooie dagen!
  3. Liesbeth:
    30 mei 2019
    Bekende beelden vanaf het water. Wij stonden op de camping in sausalito en gingen met de ferry naar de stad.
    Doen jullie nog een rondje cablecar en lopen over pier 39 enz... Véél plezier nog.
  4. Grada Timmer:
    30 mei 2019
    Eerst shoppen....... en dan drunchen😂 op de boot. Heerlijk toch en wat een uitzicht! Lekker relaxed! Nog even genieten
  5. Maud en Gertje:
    30 mei 2019
    Nou....da's weer heerlijk en relax genieten, en ook nog met een zonnetje op julllie bolletje 😎😁☀️
  6. Mariska Pool:
    31 mei 2019
    Ziet er prachtig uit, heerlijk genieten. Zo zsl het eten nog lekkerder gesmaakt hebben😋