Dag 21

26 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Heerlijk gegeten en heerlijk hotel maar dat heeft er niet voor gezorgd dat we goed hebben geslapen overprikkeld  misschien van de lange rijdag. Nu moesten we nog maar 35  mile rijden om de camper in te leveren, de chemische toilet te legen en benzine te tanken dus we waren er klaar voor. We hadden een adres dichtbij gevonden voor het toilet gedeelte dus eerst daar maar naar toe, en ja hoor, in het weekend gesloten. Daar sta je dan met je goede gedrag kregen we een tip van een meneer om naar een ander park te gaan. Dus wij hop naar het andere adres want er stond $300 boete op als je de boel niet geloosd had. Ook dicht, nou wat  moet  je dan want je moet voor 11 uur de camper afgeleverd hebben en het was ondertussen 10 uur. Nu we hebben ons best gedaan dan de boete maar betalen. Meteen opgebiecht toen we de camper geparkeerd hadden. Maar ze hadden nog een adres voor ons waar we voor $20 het chemisch toilet konden legen 10  minuten verderop. Nou dat wilde we wel even doen ipv $300 dan weg te gooien. Nou wij op weg  met het adres in de hand we waren er bijna en wat er dan precies is gebeurd weet je niet meer maar ik ging via de weg om te stoppen en was er nog niet helemaal en moest nog even achteruit en zag dat niet helemaal goed en dan........... staat de achterkant van de camper klem en je hoort van die schuur geluiden en je kan geen kant meer op, en als je dan in je spiegel kijkt gaat je hart alleen maar sneller kloppen (gelukkig had ik mijn pillen al ingenomen) en je roept #&%@^ en nog eens $&%^€ maar het is gebeurd je heb schade aan de achterkant, knipperlicht eraf, ongeveer 60 cm krassen over de achterkant. En dan kijk je naar het kantoor waar je naar op weg was om je chemisch toilet troep te losen en is die ook nog gesloten. Dus je bent hier ook nog eens  voor niets naar toe gereden. Terug gekomen bij de camperverhuurder krijg je nadat je schadeformulieren heb ingevuld een rekening voor het chemische toilet  van $300 wordt je borg van $1000 vastgehouden in afwachting van de hoogte van het schadebedrag waarvan we later de rekening gaan krijgen. Jullie begrijpen een enerverende dag was het weer wel.

1. Yvonne:
    26 mei 2019
    Wat een drama ze weten daar ook van woekerprijzen. De knop om en nog genieten van de laatste dagen.
  2. Margot Hoenderop:
    26 mei 2019
    Lieve meiden, wat een ellende. Ik hoop van harte dat jullie de komende dagen minder pech hebben en opgaan naar een mooiere afsluiting van jullie avontuur 'out there in the USA'.
  3. Grada Timmer:
    26 mei 2019
    Wat NAAR!!!, zo op de valreep van het terugbrengen van de camper. Echt stomme pech! Maar de beelden van de stad zijn prachtig en ik hoor Hannie Mooi!! roepen. Nu een paar heel ontspannen dagen, veel plezier.
  4. Loes:
    26 mei 2019
    Wat een verschrikkelijke pech. Ik dacht dat Amerika een 24 uurs economie had. Niet dus.
    Gooi die ellende over de heg en geniet van de resterende dagen.
  5. Liesbeth:
    26 mei 2019
    Wat een enorme pech. Willen jullie het zo goed doen en dan krijg je dit in een onbewaakt ogenblik. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Terugdraaien lukt niet meer dus probeer nu enorm te genieten van een stad waar je waarschijnlijk nooit meer komt.
  6. Karin:
    26 mei 2019
    Wat ontzettend jammer dit stomme ongelukje!!! Balen hoor. En de rest van de tijd zo keurig en voorzichtig gereden. Probeer het vervelende gevoel te 'parkeren' en nu neuzen vooruit en hup die heerlijke stad induiken.
  7. Sylvia:
    26 mei 2019
    Gatver dat is kano waardeloos! Even flink afreageren en dan intens gaan genieten van jullie laatste dagen. En wees ook een beetje trots want als dit de enige schade is, terwijl je weken in het onbekende Amerika rijdt, nou dan valt het reuze mee 💪. Lekker bijslapen en goed uitgerust straks weer terug naar ins mooie NL 😉