Dag 5

10 mei 2019 - Sunrise Manor, Nevada, Verenigde Staten

Nou vanochtend waren we op tijd wakker zo rond 6.30 uur op gestaan koffie en thee gezet en na een heerlijk ontbijtje uit onze volle koelkast op naar de douches. 7.30 on the road richting Las Vegas. We hebben besloten om toch maar naar Las Vegas te gaan ook  kitch moet je gezien hebben. Het landschap was dan weer rotspartijen en dan weer heel vlak. De wegen zijn prima te berijden. Door miep van tomtom hebben we de oude freeway genomen ipv de nieuwe freeway. Dan zie jeook de andere kant van de Americain Dream. Armoedige huizen vervuilde omgeving waarbij je het gevoel kreeg laten we maar doorrijden want dit doet zo creapy aan. IK neem aan dat de mensen hier alles zijn kwijtgeraakt  door het verplaatsen van de freeway. De rit duurde toch langer dan verwacht  maar om 14.00 staan we dan op de KOA camping van Las Vegas. Morgen op naar de beroemde Strip van Las Vegas.

1. Mariska Pool:
    10 mei 2019
    Laten jullie de creditcard thuis🙃 videocamera mee. Have fun tussen de verleiding en kitch
  2. Liesbeth:
    10 mei 2019
    Haha. Toch op bezoek bij Hans Klok?
    Wij stonden midden in las vegas op een campground. Hét is een geweldige belevenis. Dit moet je meegemaakt hebben. Een compleet andere wereld, jullie zullen je ogen uitkijken.
  3. Maud en Gertje:
    15 mei 2019