Inpakken en weer wegwezen

11 augustus 2019 - Haarlem, Nederland

Jawel de auto door de wasstraat gedaan spik en span, nog een paar dingen inpakken en dan morgen vertrekken. Oja eerst Mariska ophalen en dan vertrekken. Eerste stop is bij Hannover tweede Boheems-Saksisch Zwitserland dit gebied gaan we een aantal dagen verkennen en dan door naar Praag waar we in het centrum een hotel geboekt hebben voor een 5 tal dagen. Ik hoop dat jullie weer met me mee willen reizen. Er is nu geen tijdsverschil, maar dan zijn jullie wel sneller op de hoogte van onze nieuwe ontwikkelingen en bezienswaardigheden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacqueline:
    11 augustus 2019
    Leuk Nora. We gaan je zeker weer volgen. Het is nu vast eenvoudiger om in downtown Praag te komen. Fijne vakantie!
  2. Sylvia:
    11 augustus 2019
    Beiden heel veel plezier, genieten en vooral even alles lekker "thuis laten" .
    Natuurlijk ga ik jullie volgen 😁
    Mooie en veilige reis! 😘👋
  3. Liesbeth:
    11 augustus 2019
    Ha wat leuk dat er al weer een volgende reis komt. En zo te lezen naar mijn aanradertjes. Geniet er samen volop van.
    En verbaas je over de mooie natuur en de leuke stad. Groetjes aan Mariska.en fijne vakantie. Ik ga jullie weer volgen.
  4. Maud en Gertje:
    11 augustus 2019
    Tuurlijk Snortje gaan we jullie reisje volgen en zijn weer benieuwd naar de verhalen.....goeie reis en veel plezier samen.👍😎😘
  5. Hannie:
    11 augustus 2019
    Hoi Nora en Mariska. Veel reisplezier, ik ga jullie zeker volgen. Goeie reis.
  6. Sylvia:
    12 augustus 2019
    Hahaha, mooi verhaal van het hotel bij het industriegebied 😜
    Geniet van de mooie reis.