Dag 13

18 mei 2019 - Yermo, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar de laatste zilvermijn stad uit de Wildwest wat nog in Amerika bestaat. Calico Gohst Town. In het begin toen we op weg gingen waaide het niet meer en konden we goed doorrijden maar binnen de kortste keren begon de wind weer aan te wakkeren en zag je en voelde je dat je heen en weer geslingerd werd, waardoor wij en de vrachtwagens rustiger moesten gaan rijden. Bij Calico hadden we ook de camping geboekt dus toen we eind van de ochtend aankwamen en als eerste de wc en douche gingen checken dacht we "no way". Dus na het bezoek aan Calico besloten we te vertrekken, jammer dat we voor de overnachting betaald hebben maar hier hebben wij géén zin in. Een 5 km verderop was weer een KOA camping je weet wel, aan de snelweg en de spoorlijn daar zijn we vertrouwd mee met nachtelijk lawaai dus hier gaan we vandaag wel staan. En ik heb een  mooi route66 petje kunnen kopen.

1. Margot Hoenderop:
    18 mei 2019
    America IS great again (?): too much wind, shit and noise ... Maar, met zo'n mooie pet en Yosemite in het vooruitzicht ziet alles er toch heel goed uit! Ik wens jullie nog veel plezier!
  2. Sylvia:
    18 mei 2019
    Wat een geweldige foto’s weer! Prachtig ook van die man. Geniet van deze camping en hopelijk morgen beter weer 🌞
  3. Maud en Gertje:
    18 mei 2019
    Hey snor.....graag een foto jij met pet 🤣👍.....en heel verstandig om niet te zwemmen met veel wind
  4. Grada Timmer:
    18 mei 2019
    Ik raak eraan gewend iedere ochtend bij m’n ontbijtje jullie reisverslag te lezen! Wat een mooie natuur en alles groot en wijds! Dat lijkt me fantastisch! Maar al die nagebouwde “kitsch” in mijn ogen vind ik niks aan. Hoop dat de wind, geen spelbreker meer is. Geniet maar lekker. 👋🏼