Dag 15

20 mei 2019 - Pomona, California, Verenigde Staten

Vanochtend na een bijzondere nacht van vele regenbuien maar ook wakker worden van zwaai lichten mensen gepraat, en grote auto/bussen bij ons achter zo rond 4 uur, besloten om ons boeltje te pakken, want dit is niet ons type camping. Bij LA zitten we nu in de plaats Pomona op onze favoriete KOA camping. Het is voor ons doen fris 19 graden en bewolkt, vandaag maar een wasdag in gelast we zijn op de helft van de vakantie dus alles wat er nu gewassen wordt hoeft pas weer na de vakantie gedaan te worden. Bij de receptie kregen we te horen dat het 10 tot 15 minuten lopen is naar het station waar we met trein in ongeveer 40 minuten in LA zijn. We dachten laten we de station route maar even gaan lopen dan stuitten we morgen niet op problemen. De Amerikanen doen alles in het groot behalve het inschatten van een afstand het was dus 45 minuten lopen naar het station. Nou dat weten we ook weer kan ik me er morgen op instellen. Vanavond gaan we om de hoek bij een sports grillrestaurant een hapje eten ben benieuwd.

1. Yvonne:
    20 mei 2019
    Zijn jullie nog geen andere Nederlanders tegen gekomen op de reis.
  2. Karin:
    20 mei 2019
    Heerlijk hoor dat jullie nog twee weken in het vooruitzicht hebben. En ook al zoveel gezien! Maandag = wasdag dus ook dat zit op schema.
  3. Grada Timmer:
    20 mei 2019
    Zelfs de Amerikaanse eekhoorn is groter, of lijkt dat maar zo?!😂
  4. Maud en Gertje:
    20 mei 2019
    Bij de Amerikaantjes moet je ruim zien...zelfs met de afstand he!!! Smakelijk voor vanavond 👌🍽