Dag 19

24 mei 2019 - Pomona, California, Verenigde Staten

Dit is de tweede dag dat het fris is, we gaan morgen verder naar de kust en dan naar San Francisco. Ben een groot deel van de dag bezig geweest om een camping te vinden in San Francisco maar de meeste zitten vol en de gene je weet wel die KOA met verkeerslawaai, die schreef dichtbij het station richting San Francisco te zitten, vergat te vertellen dat je met de trein 1 uur en 40 minuten enkele reis in beslag neemt dus ruim 3 uur reizen per dag voordat je iets gezien heb. De prijs voor de camping overnachting ligt hier rond de $100 per nacht dus hebben we  besloten dat we de camper eerder terug brengen en een week een hotel pakken  in het centrum van San Francisco zodat we veel kunnen bekijken en naast de deur. We kunnen een openbaar vervoer ticket  kopen voor 1 week en kunnen dan onbeperkt reizen inclusief de kabelbaan voor $15. Nou als het dan ook nog droog blijft komt het helemaal goed. Ons hotel zit tussen Chinatown en South of Market in.

1. Sylvia:
    24 mei 2019
    Dat klinkt heel goed en enorm verdient. Een hotel in San Francisco. Heerlijk hoor. Ik kijk weer uit naar de foto’s/ video’s en verhalen. Rij voorzichtig onderweg naar het hotel en doe deze week alles wat jullie graag wilden, geniet intens!
  2. Karin:
    24 mei 2019
    Goed dat je het zo grondig hebt uitgezocht. De praktische mensen hebben de halve wereld! Middenin san. F. Zitten is echt leuk. Dan krijg je ook nog iets van het avond/nachtleven mee. Houd de ogen open dames: SAN. F. Is een leuke roze stad...
  3. Grada Timmer:
    24 mei 2019
    Wat een goed plan!! Leuk om de reis met een week heel ontspannen in San Francesco door te brengen. Lekker relaxed de stad verkennen en verzekerd van een goed hotel. Hoop dat het daar heerlijk weer zal zijn. Geniet maar lekker!
  4. Yvonne:
    24 mei 2019
    Goed bezig en daar lekker gaan genieten. Hotel is zeker niet verkeerd even relaxen.
  5. Maud en Gertje:
    Have fun lady's 👌🍹🥂
  6. Martine:
    24 mei 2019
    Pas op voor de stad van The L Word.