Dag 3

8 mei 2019 - Avila Beach, Verenigde Staten

Toen we vertrokken reden we in het begin langs een prachtige kustweg met mooi rotspartijen en zandstranden maar al na een uurtje werden we verder land inwaarts gebracht. Weg mooie kust maar nu steeds meer valleien en heuvels maar met mooier en warmer weer. We hadden boodschappen  en benzine nodig. De benzine was zo gevonden  bij een of ander tankstation gerund en veel bezocht door Mexicanen. Waarschijnlijk de werkers die we onderweg gebukt zagen op de velden om de oogst binnen te halen. De boodschappen werd een ander verhaal elke keer dat we winkels zagen konden we net niet de afslag pakken vanwegen auto's. Dus dachten we weet je wat we gaan wel op de camping in het restaurant een hapje eten. Dus inchecken op de camping en een rondje lopen om te kijken waar het restaurant is. Hebben wij een camping uitgezocht die geen restaurant heeft. Nou dan maar in de campingwinkel kijken wat er daar te koop is. Dat wordt vanavond dus gebakken ei op brood.

1. Grada Timmer:
    8 mei 2019
    Avila Beach........ California’s hidden secret. Hmmm...Lijkt me prachtig daar. Al een duik genomen in de stille oceaan?!
  2. Diny en shannon:
    8 mei 2019
    HAHHAHA Diny moest errug hard lachen om de camping zonder restaurant :D