Dag 8

13 mei 2019 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend waren we vroeg wakker. De treinrails lag naast de camping en om het kwartier denderden een trein van een meter of 25 over de rails. Dit was ook gedurende de nacht, dus je begrijpt, veel hadden we niet geslapen. Na het ontbijt om 7.30 uur hebben we Miep ingesteld om naar de Grand Canyon te gaan en dan gingen we daar de camper neerzetten om een excursie te maken. Voor dat we er erg in hadden waren we de plek voor de excursies voorbijgereden of deze was gesloten. Op de een of andere manier lukte het maar niet op de goede route te komen en hier even omdraaien met je camper is er niet bij dus moet je wel doorrijden. Ik kan natuurlijk  vertellen dat het bekijken van de Red Rock gepland was maar we konden niet anders. We waren er wel blij mee en hebben genoten van de Rode bergen, kijk maar op de foto's. De hele dag hield Miep ons niet op route en gingen we naar beneden ipv naar boven. Uiteindelijk zijn we in Holbrook bij een KOA camping om 17.00 uur gestopt helemaal gaar en hebben ons te goed gedaan aan de Amerikaanse snack Hannie hamburger en ik broodje pulled Pork. En wat denk je, ook deze camping ligt niet ver van de treinrails. Het lijkt wel een eis voor de vergunning om een camping te mogen maken in Amerika  de camping moet in de buurt zijn van een werkende treinrails.

1. Sylvia:
    13 mei 2019
    Wat een mooie foto’s! Hopelijk slapen jullie nu wat beter 😁
  2. Grada Timmer:
    13 mei 2019
    Wat een mooie ruige en overweldigende natuur! Jammer dat Miep soms niet wil wat jullie willen! 😉
  3. Martijn:
    13 mei 2019
    De foto’s zijn echt prachtig, wat een uitzicht!😃