Dag 8

19 augustus 2019 - Praag, Tsjechië

Wat kunnen bedden toch heerlijk aanvoelen we hebben hier prima bedden en heerlijk gelegen niet beter geslapen maar dat was nu minder erg. Na een uitgebreid ontbijtbuffet zijn we mbv de metro naar het centrum vertrokken. En terecht gekomen op het Wenceslasplein dit plein hebben we afgelopen om via een paar andere straten op het oude stad plein met die klokken te komen we hebben we de Salvatorska kerk bezocht die er prachtig uitzag van binnen. In de avond hadden we afgesproken met Mariska haar nicht die in Praag werkt. Ze heeft ons meegenomen naar het Marina ristorante wat aan het water lag waar we uitzicht hadden op de Karelsbrug. We hebben heerlijk gegeten in een prachtige ambiance met prima gezelschap. Voor ons weer een prima dag in Praag.

1. Marja Pool-Jacobs:
    Wat
  2. Marja Pool-Jacobs:
    20 augustus 2019
    Wat een mooie foto’s. Prachtige gebouwen.
    Leuke plaats om te eten.
  3. Margot Hoenderop:
    20 augustus 2019
    Genieten, daar in Praag!!! Ook voor ons als volgers!
  4. Liesbeth:
    20 augustus 2019
    Heerlijk idee dat jullie nu een paar nachtjes lekkere bedden hebben. Na hét bezoeken van de bezienswaardigheden is het fijn om goed bij te kunnen tanken. Herkenbaar al die plaatjes. Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan bezoeken. De joodse begraafplaats is indrukwekkend met de wijk eromheen.